söndag 4 september 2011

Idag har vi hämtat våra grabbar. Jag längtade så att jag höll på att gå under.
Jag ratade en supersovmorgon för att åka ut och hämta dem. Sovmorgon fick vi men den kunde varit ännu längre :-).

Liten kille med stor klubba
Efter vi hade hämtat våra gostroll åkte vi till Färingsö marknad


E ville förstås rida på ponnyn


Ponnyn hette Nollan

Farbröderna spelade...


Min gamla klasskompis Anna hade fin fin fotoutställning.

A var glad som vanligt.



Glass och sockervadd fanns det 
Efter marknaden åkte vi hem till familjen J och kollade in deras nya fina hus.

A kollade in datorn





Provsatt en fåtölj som han fick med sig hem.
Tack säger A!



Sedan åkte vi hem och jag fick ett vansinnesryck och städade förrådet som vi har uppe i lägenheten.
Jag åkte till IKEA och köpte en hylla som vi ska ha i köket.
Har ingen aning om var energin kom ifrån för det känns inte som att jag har någon energi egentligen.
Nu blir det ett besök på Mc Donalds och käka i soffan framför teven, barnen sover och vi ska slappa.
Denna helg har inte gått i linje med min kom i form över huvudtaget så i morgon kommer jag inte ens att ställa mig på vågen. Jag har haft en sabbatsvecka så nu är det bara att gå på igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar