onsdag 7 september 2011

Confession

Jag måste gå ut med en sak, en sak som jag inte kan hålla inom mig längre.
Det är för jobbigt att inte kunna vara ärlig gällande detta, att inte kunna prata om det.
Jag säger det snabbt, ni vet som när man river av ett plåster. Gör det fort så gör det mindre ont.

Jagintebaratittarpåidoljaggråterocksåenskvättibland, ganskaoftafaktiskt. Och jagälskarelktropopochkommermedstörstasannolikhetköpadenpåItunes.

Puh, nu känns det mycket bättre.

Helt ärligt så vill jag inte titta på idol men jag är rädd att det är som en drog och jag börjar bli beroende.
Jag har ALDRIG följt idol under alla år, jag har på sin höjd tittat på de sista avsnitten för att se vem som vinner. Kanske kommer detta att ändras i år.
Men jag avskyr fortfarande alla pinsamt dåliga som söker, det är jobbigt och jag skäms så jag knappt kan titta.


Den allra bästa i hela idol ensemblen är Cecilia Forss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar