onsdag 21 september 2011

Knasigt men otroligt gulligt

M hämtade A´s pass idag. Det är något så bedårande över bebispass, även fast det känns helt galet att de gäller i fem år. De förändras ganska mycket på den tiden, de förändras ju för sjutton från en dag till en annan. Jag fick panik och började tänka som en galning när jag fick frågan hur lång A är, hade inte stenkoll på det just då. I efterhand tänkte jag, som att det spelar någon roll egentligen, han kommer inte vara så lång när vi åker i alla fall. Och verkligen inte om fyra år heller men passet gäller ändå.




E var 6 månader när hans pass gjordes. Han har förändrats en del sedan dess.
Men gulligt är det i alla fall.
A fick ta om fotot en sisådär 20 gånger ungefär eftersom att han hela tiden vred på huvudet för att kolla vem som höll i leksaken i stället för att kolla på själva leksaken, men till slut så.

Nu ska jag plocka undan efter middagen snabbt som attan och sedan slänga mig i soffan. M är på möte så jag ska kolla på en riktigt tjejig dansfilm, Honey heter den och gick på trean i går kväll. Jag spelade in och kan njuta av den idag utan reklamavbrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar