lördag 17 september 2011

En solig lördag i bilder

Vi beslöt oss för att ta en promenad i det fina vädret och äta lunch på Mc Donalds.

E lekte i väntan på maten

A såg ut som att han sett ett spöke.
Vilket han förmodligen gjorde också.

Mätta i magen gick vi förbi Willys och handlade till kvällen. Glass i stora lass, släng dig i väggen dieten.

Bröderna Bus tog en tur med helikoptern.
Enligt E åkte de till Pippihuset som ligger på Gotland.
När vi kom hem igen var det dags att återgå till vårt "kom i ordning" projekt så vi gick i samlad trupp ner till förrådet.

M tycker att jag är knäpp som ska fota allt, men jag gillar att fota.

E hade picknick med lördagsgodiset.
Vi tog en paus i städandet och gick ut för att cykla lite i det fina vädret.

A är mest intresserad av att äta stenar.  
Lille Cyklisten in action.
Nu ligger båda barnen i sina sängar men jag tänker INTE säga att de sover för när jag gör det blir det 
A-L-L-T-I-D livat och jag får ångra att jag skrev att de sov. Sist jag gjorde det var när M var ute med kunder en kväll förra veckan och då fick jag bära runt på A i två timmar.
De sover INTE nu och de kommer VERKLIGEN att störa mig som bara den när jag ska lägga mig i soffan och kolla på film och käka glass, bara så att ni vet.

Jag som vinkar Hej då i serieformat....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar