måndag 5 september 2011

Rena rama Timell över mig


Det ska erkännas att en sådan här trave med delar gör mig nervös. Jag gillar inte alls att det är så många.


Ta da!! Hylla färdig och det tog bara 20 minuter.
Jag tror att det hade gått på fem minuter om bara delarna hade passat lite bättre ihop men man kan inte få allt för 149 kr.

Nu ska jag fortsätta här hemma. Är inne i något slags skönt flow nu när jag bara vill få ordning, ordning och ordning. Saker ska kastas, säljas och ställas på rätt plats.
Ställde tillochmed in min träning idag fast det bar emot för att fortsätta kampen mot oredan.
Man brukar ju boa inför att ett barn ska födas men nu rensar och organiserar jag inför att jag ska börja jobba igen, hur ska jag tolka det?! Är jag redo för jobb eller är jag det inte?


1 kommentar: