måndag 5 september 2011

Desperata tider kräver desperata åtgärder


Mjölken var slut och kaffe utan mjölk är den absoluta sista utvägen.
Näst sista är att blanda matlagningsgrädde med massa vatten.
Inte lika gott som mjölk men godare än att dricka kaffet svart.

Att strunta i kaffet är H-E-L-T uteslutet, men det känns som onödig information i sammanhanget
eftersom att jag just berättat att jag blandat matlagningsgrädde med vatten och tänker hälla det i mig. Förvisso via kaffe men ändå.

Efter mitt Wake up Coffe tänker jag fortsätta mitt hemmafix, jag ska bl.a skruva ihop hyllan jag köpte i går. Kan gå hur som helst. Missa inte recensionen av det.

Ha en bra dag!


3 kommentarer:

  1. HAHAHA så där gör jag en gång i veckan. Håller med i allt också! :)

    SvaraRadera
  2. Vi bor en trappa ned och har riktigt mjölk ;-) tror även J delar med sig när jag inte är hemma:-)

    SvaraRadera
  3. Njae, är du säker på det Johanna. Han är ju ingen kaffedrickare som vi, han kanske inte förstår ;-).

    SvaraRadera