tisdag 28 juni 2011

Det känns inte helt normalt

Det är typ trettiograder här inne, eller något åt det hållet i alla fall och jag fryser som en hund.
Jag har nästan 39 graders feber och det knäcker mig totalt, jag är inte människa nu.
Jag ligger i soffan i fosterställning och tittar på Hell´s Kitchen som för övrigt gör mig rädd det också. Gordon Ramsey är ju helt galen, på riktigt. Jag skulle lätt kissa på mig om jag skulle få en utskällning av han.
E hämtade en filt till mig när jag sa att jag frös, han hämtade sin Elias filt åt mig och så frågade han om jag ville ha ett djur också. Jag svarade ja men då lyssnade han inte för jag fick aldrig något djur.
Nu är han och M ute på gräsmattan och spelar golf. Om någon i närheten får en studsboll med en liten spindel på in genom rutan så är den inte vår.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag är såååå sjuk.
Håll tummarna för att minstingen i familjen sover för natten nu och inte tar en powernap som igår och sedan håller igång till klockan 23:00, Inte okej.

2 kommentarer:

  1. Feber måste vara något som går här i Ursvik!!!

    Brukar följa din blogg (tips från grannen Camilla - vi bor i husen snett utanför er), speciellt kul följa då min lilla A är ungefär lika gammal som din A och det brukar vara samma saker som händer i utvecklingen...

    Tillbaka till sjukdomarna -vi har precis likadant här. Jag är sjuk nu med 39 graders feber (brukar aldrig vara sjuk). Förra veckan hade V (5 år) 2 dagar 40 grader och i söndags/måndags lilla A (9mån) samt C (7år) 40 grader. Så hoppas på 2 dagar max. Det blir tv-tittande som dig men med arga kockenistäöllet samt mästerkock australien...

    /Eva

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar vara många med feber, väldigt mystiskt. Jag känner mig bättre idag så vi får hoppas att det bara var något tillfälligt. Roligt att höra att jag har några läsare :-)
    Min A blev nio månader igår.
    Hoppas du också känner dig bättre.

    / Anna

    SvaraRadera