onsdag 1 juni 2011

Ta mig bort någonstans...

Jag är så galet sugen på att resa bort just. Jag vill åka till USA, jag älskar USA och jag vill åka dit och shoppa och gå på wallmart och fynda och käka våfflor till frukost.
Jag vill åka till London. Jag tror att jag äntligen kommit över min ångest för att åka dit då jag blev så sjuk sist. Nu vill jag verkligen åka dit och gå på Harrods, Madame Tussauds och jag vill se Picadilly Circus och promenera i Hyde Park.
Jag vill åka till Barcelona för där har jag aldrig varit och jag vill åka till Grekland och bada.
Mallis funkar också bara jag får bada i en schysst pool och dricka paraplydrinkar.

London

New York

Nafpaktos i Grekland

Snygg volt va!? (Nafpaktos 2006)

Det skulle verkligen vara bra för mig att resa bort ett tag eftersom att jag fick ett utbrott i går som hördes över hela området är jag rädd. Jag behöver gå under jorden ett tag.
Det var inte på M eller något sådant jag tappade tron på mänskligheten för ett ögonblick helt enkelt och fick nog. Jag behövde skrika av mig och gjorde tyvärr det innan jag stängde dörrar och fönster.
Nåja, jag får väl bjuda på det. Det är ju lite så jag är, impulsiv och känsloladdad. Normalt sett brukar jag faktiskt kunna kontrollera mig bättre men nu brast det totalt. Så pass att jag tillochmed överraskade mig själv och det är ganska ovanligt.
Barnen vaknade inte i alla fall så nu vet vi att de sover hårt.
Idag mår jag bättre, även i förkylningen så jag kanske skrek bort den lite också, vem vet.







2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå resa till alla dom där ställena!! Men vi hänger på till New York nästa år och tjejresan till Barcelona måste oxå planeras in :) Annars är det ju inte fyskam att åka till Örebro och vattenlandet med barnen i sommar ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. He he, nä vad har London som inte Örebro har ;-).

    SvaraRadera