fredag 17 juni 2011

Nu är det dags igen!

Denna månads pengar från Calle Schulmans välgörenhetsblogg går till Maskrosbarn.
Dessutom kommer han och hans fru Anitha att själva leverera "födelsedags"presenter till barn och ungdomar som är med på lägret.
Men det är ingen idé att jag upprepar de som Calle och Anitha redan skrivit, läs själva istället. Då får dessutom Calles blogg ett besök till och således mer pengar till Maskrosbarn, bra va?!.
Läs HÄR och HÄR

Det är lätt att glömma bort att det finns massor av barn och ungdomar även i Sverige som har det riktigt tufft.
Jag kan ibland känna mig lite dum när jag puffar för olika välgörenhetsprojekt och Calles blogg osv. för det är ju inte så att den här lilla bloggen har någon genomslagskraft direkt.
Men så tänker jag att, är det så bara en enda person som klickar på länken till välgörenhetsbloggen så har ju mitt inlägg varit till hjälp. Det kostar mig inget förutom några tryck på tangenterna så det är klart att jag gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar