söndag 12 juni 2011

För trött

Jag tänkte berätta om studentfirande och minisemester nu men det får nog vänta till i morgon för jag är så trött att jag inte orkar stirra på skärmen medan jag skriver. Jag kommer också att slinta på tangenterna och skriva fel och stava fel och en massa annat som bara kommer få mig att bli ännu tröttare.
Hemresan tog musten ur mig när det var världens kö på essingeleden. Det tog en timme att åka två kilometer och då tröttnade vi och tog avfarten till Vällingby istället. Det gick fortare att åka runt än att fortsätta på essingeleden. Som tur var så sov grabbarna grus för det hade varit en aningens stressande om de hade blivit missnöjda också.
Nu blir det soffmys med godis och film

Till middag blev det Sushi till E´s stora glädje.
Han moffade 6 bitar till min stora glädje :-).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar