onsdag 1 juni 2011

Grattis på födelsedagen Anna!



En sådan här vill jag verkligen ha.
Det är den ultimata mammaledigdressen så jag fattar inte att jag inte köpte en tidigare, typ i vintras.
Nu känns det för sent att köpa en i syfte att bara glida runt i under mammaledigheten men det betyder inte att det är för sent att köpa en, jag måste bara ha ett annat användningsområde.
Det är inte heller särskilt svårt att hitta, hamnar den i min garderob kommer den att användas flitigt.
Nackdelen är att jag kanske aldrig tar den av mig om jag får en och det kan bli lite konstigt när jag börjar jobba igen. I den där lär ju extrakilona kunna skaka fritt utan att det syns, hallelulja!

Följande rader är tillägnade min kära make....

Älskling!
Jag vill verkligen ha en kroppspuppa i födelsedagspresent. Jag vill verkligen ha den som är på bilden i födelsedagspresent. Om du inte tänker köpa en så kan ju E göra det och i så fall är du snäll och ger honom pengar till det. Jag skulle gärna göra det men det är ju min present så jag ska ju helst inte veta något.
Älskar dig!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar