fredag 3 juni 2011

Olika sätt att förundras

Vi ska åka till gammelmormor idag. Vi ska vara borta en natt och jag förundras över hur mycket packning det blir när man reser med barn. M förundras över hur jag kan ta med två extra par skor när vi ska vara borta en natt. Mitt motto är att vara redo för allt, alltså tar jag med ett par träskor, ett par sneakers och ett par loafers. Jag känner mig rätt säker på att det inte blir någon galej så jag vågar lämna samtliga högklackade hemma men det är också så långt jag sträcker mig utanför komfortzonen.

Nu måste jag gå och packa vidare. Undra hur många burkar med mat jag måste ta med till A. Det kan vara så att han ratar dem jag tagit med och så är han jättehungrig och affären som finns där har ingen barnmat.
Inget troligt scenario men det är nästan så jag tänker.
Ni fattar kanske då hur mycket packning det blir när man tänker på ALLT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar