söndag 5 juni 2011

Det blir många bilder

När jag inte hinner skriva så mycket.
Idag vaknade jag väldigt mycket på fel sida och detta gjorde jag vid kvart över sex. Det var tur för A att M kom och tog vid vi kvart i sju för annars hade jag kanske sålt han på blocket.
Han somnade om vid åtta och sov i två och en halv timme. Hur svårt ska det vara att förstå att det är väldigt onödigt att vakna kvart över sex och bara gnälla för att man inte är färdigsoven.

På eftermiddagen åkte vi till Pappa för att äta lite mat och här kommer alla bilder in.

Så det så!!....
Nu sparkar vi boll...

Det är inte pappas moppebil men jösses
vad rolig han skulle se ut i den.

Bollkonster..

Are you talking to me?!




Jag kan stå med lite hjälp.

M tvättade bilen.

Den här boken är ganska bra..

Jag ligger här och chillar lite.

Jag måste ju leka fotograf ibland..

Grillat är godast..

E jobbar och kör grus..

Mmmmm....

Lek och bus....

Jordgubbar är gott...

Även i vatten...


Nä det är en solhatt, inte en pirathatt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar