lördag 4 juni 2011

Lite mer

Vi var på Gumsbacken idag och där var det festligheter må jag säga.
Tivoli med karuseller och Amy Diamond var där och promotade hennes Greatest Hits skiva. En samlingsskiva, hur är det möjligt vad är hon, tolv?! Nä hon är faktiskt nitton vilket jag gissade rätt på igår när M sa att hon var 25, då sa jag att hon är nitton vilket är helt korrekt. Amy Diamond fyllde 19 år den 15 april. Jag visste inte detta utan det var en ren chansning. Hur som helst så tycker jag ändå att det inte är så illa pinkat att släppa en samlingsplatta när man är 19 år.
E tyckte förstås att det var jättekul med karuseller...

Upp i det blå...

Vrrrrrom!

Pappa lekte också lite.



Sist men inte minst måste jag skriva en annan sak M förundras över, förutom att jag tog med mig två par skor alltså. Det är storleken på min necessär när vi bara ska vara borta en natt.
Men det spelar väl ingen roll hur länge man ska vara borta. Tänderna ska ändå borstas, linserna ska ändå plockas ut och läggas i sin lilla burk och vätska ska hällas på. Hårspray är ett måste för att få någon ordning på håret liksom hårvax (som för övrigt M också använder), glasögonen måste självklart med och hudkräm likaså för att inte tala om hur illa det blir om man glömmer deon hemma. M hade också sin deo i min påse, så det så.


Så himla mycket är det väl ändå inte...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar