söndag 30 oktober 2011

Nu är det dags

Okej så här ligger det till. Jag har ännu inte lyckas koppla i hop min telefon med bloggen, vet inte vad som går snett men jag får fortsätta kämpa med det vid tillfälle.
En annan sak som drar i mig nu när jag köpt den här tekniksaken är allt man kan göra med den.
Twittra är en av de sakerna. Jag ska nu påbörja ett expriment, det kan bli mycket obehagligt men jag måste prova. Jag ska alltså börja twittra, jag vet inte varför och jag har ingen aning om hur man gör men jag måste prova.

Jag menar, kolla bara på den här texten som jag fick när jag anslöt mig till twitter.

Welcome to Twitter, Anna Wärnsveden (@awarnsveden)!
We're excited you're here! Twitter is all about what's happening right now. Follow what you're interested in and get Tweets in real time. You'll never be out of the loop again.


Herregud! Vem vill vara utanför loppen, ja inte jag i alla fall så nu måste jag ju.
Jag har tidigare varit bloggmotståndare, kunde inte alls förstå vad det var som var så intressant med det. Kolla på mig nu.....
Jag skrev ett inlägg om att jag aldrig i livet skulle börja twittra men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig. Kommer iof kanske att återgå till den känslan om ett tag men vi får se.


Så ni som vill följa mig på twitter gör det på egen risk men om ni envisas så just push the button....
Knappen finns på sidan av, under mitt foto.

Jag vet nog en som kommer att ångra sig men friskt vågat hälften vunnet som Bard säger i varje fredagsfinal av Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar