onsdag 5 oktober 2011

Så typiskt mig...

Säg att det är sista säsongen av något så tittar jag fast jag aldrig tittat förut.
Har bestämt mig för att följa Desperate Housewives nu när det är sista säsongen.
Har ingen som helst koll på vad som har hänt tidigare för jag har endast sett ett fåtal avsnitt och detta utspritt över hela tiden serien har visats.
Men det är aldrig för sent att börja så i går kväll såg jag det första avsnittet av den sista säsongen.
Det är i alla fall bättre än att se det sista avsnittet av den sista säsongen och komma på att serien är asbra.
Det kanske slutar med att jag köper hela serien på box och blir helt besatt och struntar i familjen för att jag bara måste titta, titta, titta.
Äsch, jag kanske inte ska följa den i alla fall.....


Bye the way så är det rosa månaden nu, ni vet det va.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar