fredag 7 oktober 2011

Bättre och bättre

Den här dagen blir bara bättre och bättre.
Kommer hem från tennisen, hämtar in posten och BAM där ligger det.
Kuvertet som ska avgöra om jag kommer att kunna stressa som vanligt nästa termin eller om jag måste lägga i en överstressväxel för hinna i tid till hämtning, för att inte tala om mornarna då jag måste lämna, mörka tanke.

Dagisplaceringen....

Jag hade fått lite inside information som gjorde att jag kände lite hopp men var långt i från säker.
Nu vet jag..................

Det blir vanlig stress för A fick en plats på samma dagis som E.

JIHAAAAAAAA!!!!!


Jag är verkligen glad för det eftersom att jag hela tiden räknat med att vi kommer att få plats på annat dagis, att det är fullt på E´s dagis.
Nu gäller det bara att komma i håg att lämna in lappen och tacka JA.
Ska fylla i den redan idag och lägga på lådan.

Det är VERKLIGEN en bra dag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar