tisdag 4 oktober 2011

Så trött

Jag är så väldigt trött idag, jag var det i går också, men då på kvällen. Den tröttheten har bevisligen inte gått över.
Det syns nästan va?!


Fick en bild av M. Jag gillar att få små överraskningsbilder när jag jobbar, fast jag längtar ju lite mer då förstås.



Han blir mer och mer lik E för varje dag. Jag tänker mest på det när jag ser bilder och de blev mer lika efter igår när M klippte A. Gissa om jag blev nervig när jag fick ett samtal och blev underättad att Lilleman fått ny frisyr. Underättad, det betyder alltså att det är försent och att jag kan komma med hur många invändningar som helst, håret är borta, gone, försvunnet och kommer så att vara. Tills det växer ut igen förstås.
Det var inte så farligt, han blev ganska fin faktiskt och han hade ju rätt ojämnt hår innan måste jag väl ändå säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar