torsdag 6 oktober 2011

Det händer så mycket

Jag vill lägga in en spoilervarning här. Om du gillar Grey´s, inte såg avsnittet i går men tänker se det, SLUTA LÄS NU!!!

Jag bara måste skriva för det hände så mycket. Första avsnittet och Mer fick sparken, Derek pratar inte med henne. Christina ÄR fortfarande gravid, fast hon vill fortfarande inte ha barn, och hennes man pratar inte med henne heller. Värsta olyckan där en snubbe fick karva i benet på sin fru. Känns väl inte riktigt som att man vill hamna i den situationen va. Men som tur var kom Dr Owen till undsättning. Götapetter vilket första avsnitt, jag hoppade i soffan när det slutade med att Meredith tog ungen och drog.

Jag spricker av nyfikenhet och vet inte alls hur jag ska klara mig till nästa vecka.

Det började en ny serie efter Grey´s som jag nog också tänker följa. Jag gör det lite motvilligt dock för jag hade hellre sett en ny säsong av Off the Map och är lite sur för att de istället visar en serie med en jävligt arrogant rättsläkare. Men den verkar bra så jag ska ändå ge den en liten chans.
Men jag tänker vara sur för att de inte visar Off the Map, faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar