fredag 14 oktober 2011

Det är bara så fel

Vem som bör lämna Idol är en högst subjektiv bedömning men jag måste ändå säga att det íkväll var HELT FEL person som fick lämna. HELT JÄVLA FEL till och med.
Jag vill ju som bekant att Emil ska lämna för han behöver växa till sig lite. Gå hem klipp dig, skaffa ett jobb och kom tillbaka nästa år är mitt tips.
Men hur som helst så tycker jag faktiskt att Linni förtjänade att åka hem mer än Denise.
Linni är bra men hon gjorde bort sig så himla mycket idag.
Vill ni höra vad jag tror hände, förmodligen inte men jag kör ändå.
Hon pallade inte låten, hon pallade inte att leverera den sexanspelande texten.
Eller så kan det varit att hon floppade när hon fick ögonkontakt med Eric Amarillo himself.
Ähh vad vet väl jag men hon körde i alla fall och det känns orättvist att Denis fick åka hem, när Emil borde varit den som fick lämna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar