lördag 29 oktober 2011

Ledsen

För att det har varit dålig uppdatering men jag har fullt upp med allt vardagligt och att leka men min nya Iphone 4S.
Det är ganska faschinerande det här med Iphone. Ingen pratar om Iphone som en telefon. Den benäms alltid som Iphone, som att man förnärmar den om man säger att det är en telefon. När jag skulle chatta med supporten (chatta, är jag 2011 eller vad?!) skulle man välja telefonmodell i en rulllist, men Iphone fanns inte ens med. Detta naturligtvis eftersom att alla pratar om sin Iphone, inte sin telefon och därför behövs det inte. M säger att det inte är en telefon, det är en livsstil.

Hur som helst så hinner jag inte med detta nu heller eftersom att jag håller på att koppla i hop min nya telefon, förlåt min Iphone, min Iphone 4S ska det vara för det är också viktigt. Det är viktigt eftersom att det finns flera modeller och detta är den senaste, släpptes i går, jag var en av de första på bollen kan man säga, viktigt att veta.
Nu tappade jag tråden igen, det är något magiskt med Iphone.
Jag ska alltså koppla ihop den med min blogg så att jag kan blogga var jag än är, groovy.
Jag känner mig så ungdomlig nu, en ny Iphone, senaste modellen med Halebop.
Detta är ju helt awesome!!!

Nä nu ska jag sluta larva mig och bli seriös, jag lovar, eller jag ska försöka, kanske.....
Det är lite svårt för jag är faktiskt lite löjligt glad över min nya telefon, ähhh förlåt Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar