onsdag 26 oktober 2011

Jacka vs stövlar

Jag skulle kika på jacka men gissa vad jag köpte istället.
Nya stövlar förstås. Men jag måste försvara mig med att detta var något jag skulle ha handlat redan förra året men gjorde icke så det var verkligen på tiden.
En sak till, jag köpte med låg klack, mycket förnuftigt av mig och mycket olikt mig. Så olikt att jag kanske måste köpa ett par till vid ett senare tillfälle.
Jag har så svårt att köpa stövlar för jag har så kralliga vader, eller stora eller tjocka eller vad de nu är för något men stövlarna gå inte att stänga i alla fall.
Men några gör det som väl är och så här ser mina nya kompisar ut.




Vi får väl se hur det blir med jackan. Helt ärligt tycker jag inte att det är så jättekul att köpa en vinterjacka. Det finns en hel massa andra plagg som är roligare. Å andra sidan är det inte så kul att frysa heller.
En annan gång, en annan gång....


3 kommentarer:

  1. Skitsnygga verkligen!

    SvaraRadera
  2. Men Anna nu glömde du ju märke och pris igen! Hur skall du nu kunna bli sponsrad ;)

    SvaraRadera
  3. Ähh sjutton också Malin, det tänkte jag inte alls på. Om det inte är försent så köpte jag dem på Nilson för 1 500 ungefär men det var 15 % rabatt så jag gjorde ju värsta klippet ju. Borde köpt fler ;-).

    SvaraRadera