söndag 16 oktober 2011

Söndag

I går blev det inte mycket uppdatera här inte. Hade en hänglördag och tog sovmorgon för att sedan hemnet surfa lite och därefter en lur på soffan. Kvällen spenderades i glada vänners lag med hämtmat och vin.
Tack för det, helt opretansiöst och avslappnat. Så avslappnat det nu kan bli med sex barn som alla härjar på sitt eget lilla vis.
Idag är det sköna söndag som gäller, med allt vad det innebär.
Söndagen är vilodagen sägs det. Jag tror alltid på det ända till jag slår upp mina blå på söndagmorgonen och inser att det väntar både fix, veckohandling och kalas. Söndagen har en tendens att samla på sig göromål som glöms bort och dyker upp i samband med att solen går upp.

Den stora sover fortfarande, är bra sugen på att smyga in och krypa ner brevid han men jag tror inte M kommer att gå på att E plötsligt behöver nattas när klockan är halv tio på förmiddagen och han fem minuter innan sov som en stock. Kanske A behöver nattningshjälp?? Jo så är det nog. Bäst att jag kollar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar