tisdag 18 oktober 2011

Det går bra nu

Har fått städat idag och det är sååå fint. Det är så fint att jag skulle kunna börja gråta av lycka.
Det finns ingen bättre vardagslyx än att komma hem till ett nystädat hem, som du själv inte städat då förstås.
Hör upp nu gott folk, nu är det stora nyheter på gång.
Som ni vet så är jag stödmedlem på en av de större, och dyrare gymkedjorna.
Jag hade någon slags teori om att jag skulle träna så mycket, och att investera i hälsan kan ju inte riktigt mätas i pengar så jag har mitt lilla svarta kort ligger i plånboken.
Det gör inte mycket för figuren bara genom att ligga där kan jag berätta för er som tänker testa den teorin.
Men hör och häpna så dammade jag av mitt kort, tog mina nya rosa träningsskor, mina nya träningskläder och min nya ROSA vattenflaska och gick på ett Body Combat pass i kväll.
Holy Molly vad det är skoj och sweet Jesus vad ont jag har, vilket känns lite jobbigt för då kommer jag ha ännu ondare i morgon och förmodligen vara helt rörelsehindrad på torsdag.
Nu har jag sänkt PPA:et på mitt träningskort ännu lite mer, bra va!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar