onsdag 19 oktober 2011

Dagens tips!

Hej!

Jag är aptrött idag. Jag har träningsvärk och så åkte bussen i från mig när jag skulle hem. Den gick en minut för tidigt vilket jag anser vara en dödssynd. Många kanske tänker att det är ett i-landsproblem nästa buss går en kvart senare. Det är förvisso sant men den kvarten på kvällen kan vara avgörande om jag får äta middag med mina barn eller ej. Det var den idag, så lyxproblem eller ej blev jag riktigt förbannad och sprang hem istället. Att buss eller tunnelbana eller pendeltåg eller vad det nu må vara är försenat pga, allehanda anledningar är en sak, men vad finns det för ursäkt att kroniskt åka för tidigt som bussen hos mig ALLTID gör.
Surt sa räven och jag är så trött och tråkig att jag råder er att gå in och läsa en annan blogg istället. Det skrivs mycket om Feminism i några av bloggarna jag följer så dem tänker jag inte rekomendera idag. Läs något roligare istället som Josephine Bornebusch hon är kul.

Det var mitt tips till er och så glömmer ni inte Grey´s Antomy klockan 21:00 på femman.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar