fredag 19 augusti 2011

Vilken besvikelse

Vi bestämde oss fär att åka i väg i kväll, till PoP outlet och till Kista för att ersätta E´s korpade traktor.
Vi skulle unna oss något gott på Foodcourten bestämde vi när vi varit så duktiga hela veckan.
Jag ville ändå tänka sunt och valde därför en Ceasar sallad som är både gott och ett hyfsat bra alternativ i diet synpunkt. Bättre än mycket annat i alla fall.
Snacka om besvikelse, isbergssallad istället för romansallad, osten vet jag inte vad det var men det var INTE parmesan i alla fall och dressingen smakade noll och ingenting BLÄ!!!
Jag blev sååå grymt besviken, dessutom blir jag upprörd på mig själv för att jag inte tog tallriken, gick tillbaka och sa, - Det här är ingen Ceasarsallad, pengarna tillbaka tack så att jag kan gå någon annanstans.
Nä mesig som man är så stoppade jag i mig en tredjedel kanske och kastade resten.

Nu blir det till att kasta sig i soffan och se om jag kan lösa ett mord snabbare än Maria Wern. Utan mitt favoritsällskap, den stora godispåsen.

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar