torsdag 4 augusti 2011

Dagen idag

Bjuder på lite fixande, pass till A står på agendan. Naturligtvis helt beroende på antalet andra personer som har samma planer. Vi tänker inte spendera hela dagen på passmyndigheten i Solna.
Det kommer nog också att bli en hel del fix här hemma för nu åker vi snart (inombords jublar jag och skriker Ja,ja, jaaaa).
I kväll blir det middag hos goa grannar, ska bli jättekul att få snosa lite på deras nya lilla bebis.
E ser verkligen fram emot att få leka med deras J för det var jättelängesedan.

Nä nu ska jag sätta fart så att vi kommer i väg, M har precis bytt A´s bajsblöja så nu är det riskfritt att lämna datorn. Det gäller att välja sina tillfällen då man är strängt upptagen.
Det är rätt kul faktiskt att se reaktionsförmågan hos oss båda då E nämner ordet bajs nu när han inte använder blöja. Vi är ständigt i startgroparna för att hjälpa till med kalsonger och hämta potta osv. Han sköter det där rätt bra själva men vi har inte lärt oss att lita på det riktigt.
 Nu sa han "Det luktar som bajs" vilket han gör när A har lagt ett lass och det var tur för att jag hörde det först mig för då slapp jag ta det, Moahahahaaa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar