onsdag 3 augusti 2011

Filmtips!

Jag hade tänkt att sitta på balkongen i solen och läsa men A var inte på humör. Han ville inte sova och var dessutom rätt sne så jag fick hänga lite med han istället. När han var nöjd igen och gick med på att slagga så var solen borta och det var kallt på balkongen så jag hyrde film istället.

En riktigt go "må bra film". Rolig, söt och väldigt underhållande.
Adam Sandler vet hur man gör komedier och Jennifer "Pinglan" Aniston likaså.
Töntigt va, att kalla henne för pinglan. Fast det känns som att man måste det, oavsett om man är tjej eller kille. Det kan ju ärligt inte vara en enda människa som inte tycker att hon är snygg, ingen som lever i alla fall.
Det finns små igenkänningsfaktorer i Happy Madison produktioner och idag saknade jag bara en och det var Rob Schneider som vanligtvis brukar ha någon liten biroll, om än en väldigt rolig sådan.
Jag såg inte till han i den här, synd men den var bra ändå.

Romantisk komedi, se den, seriöst gör det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar