tisdag 2 augusti 2011

Dagen idag

Idag har jag inga bilder, jag tog inga bilder på förmiddagen för den sov vi bort.
E vaknade klockan 10 och A en halvtimme senare.
Vi åt ingen frukost för det kändes liksom lite för sent för det, vi gick till MC Donalds och käkade lunch istället.
Jag tog inga bilder när E gjorde värsta nummer två på pottan för det känns inte riktigt som något man fotograferar även om jag är sjukt stolt över min "torra" kille.
Jag orkade inte släpa kameran när vi for till Marabouparken för ett dopp i den svinkalla dammen så det blev inga bilder där heller.
Jo vänta det blev ju en med mobilen, jag visste väl att det inte skulle kunna gå en hel dag utan att jag tog ett endaste foto.



Efter badet var det dags för grillning på en innergård i Fruängen och det hade väl varit skoj att fota där men kameran låg kvar hemma så det blidde ingen bild där heller.
God mat var det i alla fall och så han vi med att gnälla lite på allsången innan det var dags att åka hem igen.
Jag tror att de håller på att smygbyta signaturmelodi på allsången. Jag tror det kommer bli den låten Svante Thuresson sjöng i dagens program. Jag kommer inte på vad den heter. Men jag tycker att ni ska komma i håg var ni hörde det först.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar