onsdag 31 augusti 2011

Jo det var ju det här med vikten

Jag måste nog säga att det flyter på rätt bra. Trots utsvävningar i helgen med allehanda gott så visar vågen på nära tre kilo minus och det får jag väl ändå vara nöjd med.
Denna vecka har jag dock dämpat förväntningarna för till helgen blir det kryssning och partaj och det bådar inte gott för "Kom i form". Men jag räknar med att ha ruggit kul så "Kom i form" får stå tillbaka och jag blundar när jag ställer mig på vågen nästa vecka och tar nya tag.

Dagens outfit: Tröja inköpt på Lagerutförsäljning för 30 spänn, eller var det kanske 50??, lite osäker där.
Jeans: American Eagle, köpta i LA för kanske en trehundring eller så.



Bilden är lite mörk så ni ser nog inte så bra men vad gör det om hundra år. 
Det är bara det att jag vill att den här bloggen ska vara mångsidig.
Ni vet, mammablogg, träningsblogg, bakblogg (nä jag menar inte min bak utan baka som i baka, baka, liten kaka) och så lite dagens outfit ibland så blir det även en modeblogg.
Det vore kul att få in humorblogg också, määäään jag får nog jobba lite på det.

Dags att gå och göra lite nytta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar