söndag 21 augusti 2011

Dagen mätt i tummar

Har jag joggat igen, synd att kalla det jogga nästan för det går långsammare än jogging. Men ändå snabbare än att gå, lite i alla fall.
Har varit hemma hos svärföräldrarna, motstod fikat, drack bara kaffe. Tummen upp!
Käkade en Big Mac i bilen på vägen ut. Tummen ner!
Inte bra men vad fan ibland kör det i hop sig och jag har fått veta att svälta sig är inte heller bra så då fick det bli så.
Jag har inte ätit godis på en vecka. Tummen upp, tummen ända upp i taket för det!!
Jag har joggat tre gånger den här veckan. Tummen upp!
Tummen ner för att jag förmodligen joggat lika mycket på tre rundor som en normal människa gör på en runda, är så pinsamt ur form.
Så mycket tummen upp för att vi har börjat prata om saker vi ska sälja, nu ska här rensas.
Vi är annars urdåliga på att sälja, vi lagrar eller kastar.



Jag vill bada.... men i morgon säger E.

Full fart upp på pooldäcket.

Få se nu hur varmt det är i vattnet....

Ingen ser om jag tar en liten blomma...

Släpp mig, jag vill bada.

Ja ja, jag plaskar väl bara lite då.

Det är härligt med vatten..

A i sin nya stol...
Efter fika hos svärföräldrarna så åkte vi hem till pappa och käkade.
Sedan var barnen übertrötta och det var bara att köra hem dem och stjälpa ner dem i sina sängar.
Nu väntar engelsk Wallander, ganska bra serie men det känns lite märkligt med en engelsktalande Kurt Wallander som inte riktigt kan uttala alla orter och namn som kommer på tal.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar