lördag 14 februari 2015

Överraskning

Idag är minsann en överraskningarnas dag. Vi har planerat att fira Alla hjärtans dag med att åka till Heron City för att fika, gå på bio och äta middag på restaurang.
Inga presenter var det planer på.

Min alldeles förtjusande make överraskade dock efter frukost med skattjakt för barnen, och även för mig visade det sig.



Jag blir ju som ett barn på julafton när jag får en påse från Jackie.
Det är ju helt uppenbart att det är ett lite för stort paket för att vara örhängen, till och med för stort för örhängen och armband.

Wiiiiiieeeee

Mattias är den som gör handling av mina planer, han förstod att dessa skor inte skulle finnas kvar så länge. Vilket visade sig vara korrekt för det fanns bara totalt fyra par skor kvar i hela Stockholm. Jag tror alltid att jag kan gå och fundera på ett köp hur länge som helst och sedan slå till när jag känner mig redo. Jag har lite svårt att köpa "lyxprylar" (för det får man väl ändå säga att det är) till mig själv. Jag är lite dålig på att unna mig om man säger så. Jag har inga problem att handla till barnen, eller till hemmet. Men när det är bara till mig själv så velar jag alltid.
Det är då min älskade make kliver in och köper den allra bästa alla hjärtans dag present jag kan tänka mig.

Jag vill önska alla en fantastisk alla hjärtans dag och oavsett vad ni tar er för så behandla varandra med kärlek och respekt. Det råder delade meningar om en dag som denna men oavsett hur mycket kommersiellt dravel det finns så tycker jag ändå vi kan se det som en dag av kärlek och visa lite extra omtanke om varandra för det vet vi ju alla att det finns alldeles för lite av den varan i den värld vi lever i.

Jag vill ta tillfället i akt att göra lite reklam för hastaggen #skrotanäthatet
Där kan man skriva en kommentar och tagga någon man bryr sig lite extra om. Tillsammans kan vi sprida kärlek även på nätet.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar