söndag 22 februari 2015

Frustration

Elias täckbyxor har gått sönder, och på ett sådant sätt att det är omöjligt att laga.
Åtminstone för mig som är hantverkshandikappad. Jag tror faktiskt det är lite svårt även för någon som är duktig på att sy.
Hur lätt är det att hitta nya skidkläder i februari. Det borde var lätt kan man tycka eftersom att sportlovet inte ens har passerat. Så är det ju inte. Nu riggar ju butikerna för vår och sommar och vinterkläderna är ett minne blott.
Till slut hittade jag både jacka och byxor i webbshoppen på Stadium.
Trodde jag i alla fall. Det finns och i rätt storlek. jag kan lägga det i varukorgen, jag kunde till och med lägga flera par i varukorgen. Men när jag ska slutföra orderläggningen säger den att det är något fel på lagersaldot och varan finns inte i det antal jag har beställt. Eftersom att antalet var 1 så lär de ju vara slut då, även om det inte verkade så.
Ingen info om det är jackan eller byxorna som inte finns.
Så nu sitter jag här utan beställda kläder och vet inte riktigt hur vi ska lösa detta.
Jag är också en smula missnöjd med Stadium, jag har väldigt svårt att vara förlåtande mot dåliga webbsidor. Det är något jag anser ska fungera. Jag vet ju faktiskt inte om kläderna finns eller ej, men jag vet att jag inte kan beställa dem.
jag är lite så där Lilla My sur just nu....





Banana Cream Pajen blev okej i går. Inte jättelyckad men okej. Kombon med kola, banan, grädde och dajm är i alla fall riktigt smaskig, men pajdegen var inte jättebra som jag också hade befarat.



Nu ska jag göra ett försök på XXL istället och se om jag har bättre lycka där.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar