fredag 13 februari 2015

Jag är lite förälskad....


Det märks att vi går mot ljusare tider för min rosa begär blossar upp mer och mer. Vintertid går jag in mer i det svarta, vita, beiga, bruna, gråa stadiet men på sommarn finns inget bättre än rosa.
Dessa skor har jag visat tidigare men de tål att visas upp igen.


Jag älskar dem, på riktigt och då har jag bara sett dem på bild. Lite som att nätdejta någon som man blir kär i men man har inte träffats på riktigt så man vet inte om kärleken kommer att hålla i sig "In Real Life". Precis så är det med skorna, jag vet ju inte om vi passar för varandra men jag tror verkligen det av hela mitt hjärta.
Nu har ju jag aldrig nätdejtat någon eftersom att jag och min man träffades innan internet var en livsavgörande del i var människas hem, men jag kan ju alltid gissa lite.
Faktum är att vi firar 20 år tillsammans i år, det är mer än halva mitt liv faktiskt.
Det är ju kanske till och med värt minst en alla hjärtans dag present när allt kommer omkring och här kommer lite tips på vad som skulle passa bra i fall du skulle titta in här älskling...






Think Pink, det rosa skulle pryda min arm som en smäck.

Och med dessa förtjusande rosa
örhängen till är det fullbordat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar