måndag 9 februari 2015

Bästa Olle

Han kan ju göra underverk med håret.
Jag nämnde ju tidigare att jag såg ut som Ronja Rövardotter i skallen efter min tvätta-inte borsta-fläta-historia förut.
Nu har Olle, slingat, tvättat, klippt och fönat så det känns som att jag inte har något hår på huvudet alls. Det är så mjukt och lätt.


Här ska jag försöka visa mitt fina hår men det misslyckas ju förstås.
Jag är ju dessvärre SÄMST på att ta selfies. Även om jag normalt sett inte blir bra på bild så blir jag katastrofal på Selfies. Jag får en så koncentrerad blick och ser så sammanbiten ut att det ser ut som att jag är en försöksutskriven seriemördare. Den stirrande blicken och de sammanbitna försöket till ett leende beror på att jag måste koncentrera mig så mycket på att trycka på knappen.
Jag ser det iof lite som positivt för är man en total Master of Selfies så kanske man tar lite för många. Det kan åtminstone ingen anklaga mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar