lördag 28 februari 2015

Lördag

Mattias skjutsar barnen till farmor & farfar för ett dygns bortskämdhet.
Det ska åkas pulka, grillas korv och badas i bubbelbadet.
Superhärligt för dem. Jag saknar dem förstås alltid, sådan är jag men för det så uppskattar jag ändå lite egentid.
Till exempel så har jag just städat på nedervåningen medan jag har dansat och sjungit för full hals.
Jag hoppas verkligen inte att grannarna har sett mig men i så fall bjuder jag på det.
Det blir så mycket roligare att städa när man släpper loss lite.

Jag Ä-L-S-K-A-R Ellie Gouldings låt Love Me Like You Do. 
För den som möjligen inte känner till det så är det ledmotivet till Fifty Shades of Grey.
Så himla skön låt.

Jag har skaffat mig ett eget konto på Spotify idag. Jag har alltid kört på Mattias konto men när han i dag försökte spela i bilen och jag här hemma och vi hela tiden snodde Spotify från varandra. Vi var nog båda lika sura för att vi inte fattade vad som hände och varför det inte funkade, tills efter ett tag då vi insåg att vi båda försökte lyssna. Lika bra alltså att skaffa ett eget konto så nu är det fixat och jag håller på att fylla på en Mix Lista. När jag var liten var det Mixade Band, nu är det Mixade listor på nätet som gäller.
Här är några av låtarna som finns på min lista.




Jag spelar från telefonen men ljudet kommer ut i min lilla blå högtalare som är portabel och kan flyttas med in till det rum man befinner sig i. Mycket smidigt och det är riktigt bra ljud i den lilla rackaren.






När Mattias kommer hem igen så ska vi göra oss i ordning och ge oss in till stan. På schemat står shopping och i kväll blir det middag med show på Golden Hits.


Ha en jättetrevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar