måndag 14 november 2011

Rally-Harry

Jag hade tänkt gå och knyta mig men då vårt sovrum förvandlats till en racerbana i de Schweiziska alperna så känns det något svårare än vad det borde vara.
M håller på att testa ett bilspel på X-boxen.
Han håller på med sin transformation just nu, det var likadant när han var hemma med E.
Han genomgår en förvandling till en powergamare för en kort period under pappaledigheten och now is the time i believe.
Det är väl bristen på vuxet sällskap antar jag.

Nåja så länge A håller sig i från det är jag nöjd, han verkar dock farligt nära för han sitter och blippar på sitt babylarm med stort intresse så det kanske bara är början.
Det är illa nog att jag introducerat han i Jim´s värld. Det värsta där är att vi kanske inte ser konsekvenserna förrän han är vuxen och får egen familj och då är det lite för sent. Vi får hoppas att han inte växer upp till en mullig liten mansgris som ändå är en toffel.
Men i fall det händer så vet ni vems fel det är.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar