måndag 7 november 2011

Bollen är rund

Idag är jag herrejössestrött. Har varit det hela dagen. Nu sitter jag och småglor på fotbollsgalan och undrar om Zlatan kommer att kamma hem guldbollen i år igen. En sak är i alla fall säker, han kanske inte behöver skaffa sig nytt jobb men klippa sig behöver han definitivt göra. Hörrni, jag kom just på en sak. Jag har pausat så om Zlatan blir vinnaren i år igen så har han redan fått bollen. Jag spolar fram...... Detärändåbaratråkigreklamsåjagkanlikagärnahoppaöverdetochfåsvaretpåminfrågaomedelbart.
Äsch, jag låg inte så långt efter så jag väntar fortfarande.
Jag tror att det blir Zlatan igen, tråkigt men sant.

Paus i väntan på resultatet......
Lagrell pratar, bl.a., bl.a., bl.a.

Vinnaren äääär.........
Inte helt otippat Zlatan.

Jo men han är väl så bra då, eller?
Ja inte vet väl jag men bollen den fick han i alla fall.
Nu tänker jag gå och knoppa, imorgon kommer taxin klockan 07:00.
Jag ska på en liten tripp till Sundsvall.
Jag ska förstås inte åka taxi till Sundsvall, nä den tar jag bara till Bromma flygplats.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar