fredag 4 november 2011

Tummen sitter inte ens mitt i handen

Jag skickade M till IKEA idag för att köpa hyllan till A´s rum. Jag försökte skruva i hop den men fick avbryta pga. av misslyckande och vredesutbrott.
Så här långt kom jag


M fick ta vid och jag gav mig i kast med lådorna som ska stå i hyllan.
Jag fixade inte dem heller, fyra sidor som skulle sättas i hop.
Det är pinsamt vad värdelös jag är på sådant här.
Jag skäms och därför blir jag så arg, herregud vi snackar ju inte monteringen av Eiffeltornet här. Fast vid närmare eftertanke, varför ska jag kunna sådana saker. 
Jag har ju någon som kan det bra. Jag behöver inte kunna.
M frågade mig vad jag skulle göra utan han. Mitt svar blev "Ja inte skulle jag köpa möbler på IKEA i alla fall".

Hyllan blev klar till slut, lådorna likaså och det blev jättefint.
Bilder kommer en annan dag för Lilla gos ligger där och sover nu.

I kväll är det IDOL kväll och Moa Lignell är så sjuuukt bra med sin egen låt att jag inte kunde göra annat än glömma fiaskot med hyllan.

Jag ska också berätta om min inte särskilt trevliga natt, men det får bli en annan dag.
Jag kör en liten cliffhanger bara....
Criminal Minds möter Hannibal Lecter och den enda som har koll är jag.....

Goder natter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar