tisdag 8 november 2011

Det går inte idag

Idag orkar jag inte blogga.
Har varit i Sundsvall över dagen.
Flög dit, jag gillar inte att flyga.
Flög hem, gillar fortfarande inte att flyga.
Jag såg Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel på Sundsvalls flygplats.
De flög med SAS, det var klokt av dem.
Jag gillar SAS bättre men ville inte landa på Arlanda, Bromma är bättre för mig, närmre hem.
Jag gillar verkligen inte att flyga. Det är illa att landa på Bromma, kort landningsbana eller något, bumpigt som fan är det. Känns som att man ska landa rakt på Max hamburgerrestaurang.
Hade väl iof varit en idé för då hade jag kunnat handla mat på en gång istället för att behöva åka senare.

Äh men nu ska jag sluta svamla, jag liksom bara skriver av mig själv. Är så trött att fingrarna bara kör på och kan inte stanna. Ungefär som att cykla motionscykel och efter ett tag går benen av sig själv, typ så.

Planet var sjukt litet, för att ni ska få ett hum om hur det var kan ni titta HÄR.
Skraltigt och lilleputtigt och nämde jag att jag inte är särskilt förtjust i att flyga, ja men det gjorde jag kanske ja. Jag blev kroppsvisiterad på vägen dit. Man känner sig skyldig på något sätt när man får sära på benen och sträcka ut med armarna så tjejen kan kolla att jag inte har något någonstans. Allt detta bara för att mina skor gav utslag.

Nu ska jag sluta fylle svamla. Känns trist att svamla när man är spik nykter. Har jag kanske jetlag, kan man få det av att åka till Sundsvall över dagen. Ja kanske, det är nog inte helt omöjligt i alla fall.
Åhh en sak till, jag tog rätt taxi hem från Bromma idag så jag blev inte lurad som förra gången.
Det var en friåkare som vinkade åt mig men jag bara skakade bestämt på huvudet och då var det en annan från samma bolag som försökte köra över mig (kanske inte riktigt men nästan) men jag fortsatte målmedvetet fram till en Taxi Stockholm. Anna vs tjuvåkarna 1-0 eller i ärlighetens namn så är det väl 1-1 för de vann ju förra gången.

Nä men nu ska jag sluta på riktigt, jag orkar ju inte detta.
Jag är så hopplös, lika hopplös som en amputerad groda.

Ledsen för mitt svamlande Zzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar