söndag 20 november 2011

Vilken helg det har varit!

Jag har så mycket att berätta. Även om Ullared är svårbeskrivet eftersom att det egentligen måste upplevas så ska jag göra mitt bästa för att återge så detaljerat som möjligt.
Jag ska dock inte göra det nu för jag är alldeles för trött.
Jag kom hem för några timmar sedan och har bara gosat med min familj sedan dess.
E har tydligen längtat jättemycket för när Morfar kom på besök i dag rusade han ut och ropade "Mamma" men när han såg att det var morfar skrek han neeeej och sprang in på sitt rum. Detta är inte den vanliga reaktionen när morfar kommer på besök kan jag säga.
När jag väl kom hem så mötte han mig vid hissen och skrek av lycka.
Det värmer mitt mammahjärta måste erkännas, det är ju alltid härligt att vara saknad.
Personligen har jag saknat dem som attan också förstås även om jag har haft fullt upp.

Jag bjuder på några bilder som en teaser för inlägget som komma skall.......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar