tisdag 1 november 2011

Min andra dag

Jag har så gott som börjat jobba heltid igen. Jag har en ledig dag denna vecka och det blir på torsdag.
Detta gör mig väldigt trött. Jag är van att ligga i soffan och kolla på serier på måndagar och tisdagar. När jag gick från jobbet idag var jag så trött och snurrig i huvudet att det kändes som att jag skulle få en hårdiskkrasch och sumpa allt innehåll.
Men det är väl en vanesak, det gäller bara att bota om skallen och foka på produktutveckling istället för babyutveckling. Barnens utveckling är väl iof en slags produktutveckling det också. Det är en produkt som jag har skapat och förväntar mig avkastning på så småningom. Det är ju därför vi låtit han börja med tennis. Frågan är bara när man går breakeven. Något säger mig att det blir lååååångt fram i tiden.
Ni ser, jag är redan inne i jobbet, utveckling, avkastning, och så ska jag ägna mig åt lite problemlösning nu för det låter som att M och E bråkar om vem som ska spela angrybirds på Ipaden.
Allt är applicerbart både på jobbet och hemma.
Same, same but different.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar