onsdag 23 november 2011

Inte Emma S, min

Jag har äntligen köpt skönhetsprodukter till min fejja.
Jag fick tipset om Emma S och det var precis vad jag behövde, tips alltså.
Det är en djungel där ute av skönhetsprodukter, och hur ska jag veta vilken som passar mig.
Att prova sig fram på måfå känns ju sådär då de ändå kostar en bra slant.
Nu kan ju inte jag veta om Emma S passar mig men det är ändå en start att prova något som någon annan rekomenderat för då har jag i alla fall en referens. Dessutom är det svenskt och inte svindyrt. Inte billigt heller förstås men överkomligt kan jag nog tycka.

Det går ju inte att göra något åt stommen om man inte lägger sig under kniven men jag kan ju åtminstone försöka göra något åt den bedrövliga hyn jag har för tillfället.

Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar