fredag 11 november 2011

Jag är tillbaka, så ledsen för dålig uppdatering men det blir så ibland.
Idag har jag varit ledig, så får det också bli ibland när saker inte går som planerat.
Vi skulle åkt till min mormor i lördags men med barnen sjuka blev det inte så och kommande helg är uppbokad så jag tog en semesterdag och vi styrde kosan mot Nyköping idag istället.
Det var trevligt, A blev övertrött och ställde till med skrikfest, E ställde till med trotsfest precis när vi kom dit men med några väl valda ord från mamma så gav det med sig ganska snabbt.
Det var väl i princip det som gick snett så vi får väl vara glada för det.
Jag är mest nöjd att inget gick sönder, det är min största skräck när vi är hos mormor. Hon har så många ömtåliga saker inom räckhåll för klåfingriga barnfingar.

Nu kämpar vi med att få barnen i säng, det går så där kan jag väl säga.
Det är idol på tv och jag vill gärna sitta och titta och med tanke på föregående mening så kan jag väl säga att det går sådär med det också.
Just nu känner jag att jag faktiskt får psykbryt snart om inte barnen somnar så jag ska göra en kraftansträngning.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar