torsdag 16 februari 2012

Vikten av ett bra bemötande

Fick tipset om ett bra blogginlägg idag som jag vill dela med mig av till er.
Vissa kanske känner igen sig i att själv vara kund och vissa kanske själv är den som bemöter kunden.
Idag finns mängder av sätt att sprida information, positiv som negativ och gör man bort sig sprider det sig som en löpeld över nätet. Rätt eller fel men så är det.
En restaurang som ger dålig service till fel person figurerar nästa dag i den personens blogg och kan säkerligen förvänta sig mindre tillströmning av kunder åtminstone en liten tid framöver.

Hur som helst så gör det här blogginlägget mig lite glad men visst jag är ju lite partisk förstås eftersom att jag råkar stå på den sida som fått positiv feedback.
Klart jag är kund i den bästa banken, vad annat kan jag vara.


Här är blogginlägget

By the way så gjorde mina Avatarer succe på morgonmötet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar