måndag 20 februari 2012

Så här tror jag

Jag är en sådan som gillar att gissa saker och självklart gillar jag att ha rätt.
Jag gissar alltid vem mördaren är när vi tittar på kriminalserier eller filmer. Oftast har jag faktiskt rätt också, M tycker jag är astråkig. Men det är ju rätt värdelöst att vara den enda som vet att man har rätt. Hur troligt är det att någon tror en om man säger i efterhand, jag visste att det var den personen som var mördaren. Yea right får man förmodligen till svar då.
Hur som helst så är det vilken tid som helst nu dags för nedsläpp hos Kronprinsessan och Prins Daniel. Det sägs att hon kommer att föda på KS i Solna. Jag personligen tror ju inte det, jag tror att hon kommer att föda på BB Stockholm som ligger på Danderyds Sjukhus.
Det här med KS är endast en rökridå om ni frågar mig.
Men som jag sa tidigare är det supertrist att ha rätt om ingen vet att man har rätt så därför skriver jag det här nu.

Kom i håg var ni läste det först!

Jag tycker verkligen att det är superkul att det snart dimper ner en kunglig bebis. Kanske dimper den ner just nu vem vet.



Jag är rojalist och älskar bebisar så det kan ju inte bli bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar