fredag 10 februari 2012

Har någon en bulldozer?!

Jag ska ge mig på garderoben.
Den är så fruktansvärt rörig att jag inte ens kan gå in där. Där står sådana där IKEA kassar, ni vet sådana där blåa, som är fulla med ren tvätt. Det är ju så jävla tråkigt att vika in tvätt. Det värsta är att det som är ännu tråkigare än att vika in tvätt, är att vika in en MASSA ren tvätt.


Nu har jag hamnat i ett läge där jag måste. Vi får gäster på lördag, som iof inte lär gå in i vår garderob så egentligen behöver jag inte städa därför men rent psykologiskt känns det bättre. Dessutom får vi städning på tisdag så till dess måste det definitivt vara fixat därinne. Den största anledningen är nog ändå att jag inte hittar något att ta på mig om jag inte fixar oredan.

 Jobba på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar