onsdag 8 februari 2012

Lite mycket men ändå inte....

Har haft två och en halv timme med mestadels skrik på A. Han har varit övertrött och jag har inte kunnat få han att sova (M var inte hemma). Till slut fick jag i han en flaska välling och försökte på nytt lägga han i sin säng, det gick inte. Bara jag kom in i hans rum blev han hysterisk. Jag lade han i vagnen och stod och puttade den, efter 2 minuter hör jag hur han snarkar. Då började jag att gråta, normalt, njae kanske inte va.
Tittar på hemlige miljonären på tv och gråter lite till. Jag är rätt gråtig nu kan jag säga. Känner mig lite trött men samtidigt jävligt tacksam för det jag har och blir därför lite sentimental.
Det har varit lite mycket i dag kan man säga och det tar ut sin rätt nu.

Nu kommer M med lite käk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar