torsdag 23 februari 2012

Ironi

Jag har säkert läst mängder av twitterinlägg idag som låter meddela att det är vårväder i luften och jättehärligt ute. Det är precis det jag har efterlyst och hur ironiskt är det inte då att jag ligger inne med nerdragna persienner och influensan.
39 graders feber, hosta, ont i hals och kropp.

A men kom igen liksom.....

Så nu är både A, E och jag sjuka och morfar är här och tar hand om oss.

Jag är inte så förtjust i den här tiden på året, har jag nämt det?


Men å andra sidan har det fötts en prinsessa idag och det tycker jag är fantastiskt.
Alla barn är fantastiska och så klart då även Kronprinsessans och Prins Daniels.
Hoppas att stackarna får vara i fred lite nu. Alla är så klart nyfikna på när bebisen skulle födas och ville förstås få veta den goda nyheten så fort som möjligt men nu vet alla så nu borde de ju kunna få vara lite i fred hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar