onsdag 15 februari 2012

I väntan

På att Sveriges Mästerkock ska börja så gör jag Avatarer till vårt Agila arbete på jobbet.

Det här är jag....

Med uppsatt hår

Med utsläppt hår
Om ni undrar vad jag har i handen så är det en mobiltelefon med en nalle på.
Jag har alltid min telefon i handen och har ju i allra högsta grad barnasinnet kvar så nallen på nallen funkar bra.

I övrigt vill jag bara säga att jag i sedvanlig ordning är galet trött på snö den här tiden på året. Det har inte varit mycket snö i år jag vet, men det är snö nu och i februari är all snö för mycket snö. I februari är jag trött på vintern oavsett vilken vinter det än må ha varit. Jag vill ha vår och kasta bort alla overaller och slippa pulsa på dåligt plogade gator med barn och barnvagn. Jag vill slippa snoriga näsor och slask i hallen. Jag vill slippa leta vantar, mössor och halsdukar som har en kuslig förmåga att försvinna så fort man släpper dem med blicken. Men det är mycket jag vill men inte får så det är nog bara att pulsa vidare ett tag till.

Jag och mina Avatarer önskar trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar